مشاوره دیجیتال مارکتینگ
مقدمه:
از مزایای دیجیتال مارکتینگ به صرفه بودن، انعطاف پذیری استراتژیها و قابل گسترش بودن آن است. در دنیای بازاریابی امروز استفاده از روشهای پر هزینه بازاریابی رفته رفته مسیر خود را به بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ میدهد
شش نکته درباره مشاوره دیجیتال مارکتینگ
- 1. اعتبار از طریق آمار و موفقیتهای گذشته
-
زمانی که فردی به دنبال مشاور دیجیتال مارکتینگ است و برای مشاوری هزینه میکند، برایش مهم است بیشتر از آنچه هزینه کرده منفعت از جلسه مشاوره کسب کند. به همین منظور یکی از شاخصهای مشاور دیجیتال مارکتینگ، دادهها و آماری است که از کارها و فعالیت خود ارائه کرده باشد. تا مراجعهکننده با خیال راحت هزینه را پرداخت کند تا در نهایت برایش نوعی بازگشت سرمایه خواهد شد.
- 2. چشمانداز تازه برای کسبوکار مشتری
-
یکی از راههای خوب محتوایی است که مشاور دیجیتال مارکتینگ در وبسایت، سوشال مدیا یا کانالهای دیگر مانند آپارات، یوتیوب و پادکست به اشتراک میگذارد. مشاور دیجیتال مارکتینگ با اطلاعات رایگانی که ارائه میکند خود را به عنوان رهبر فکری و فردی در ذهن مشتری معرفی خواهد کرد. تا مشتری برای دانش و تجربه مشاور دیجیتال مارکتینگ هزینه پرداخت کند.
مشاور دیجیتال مارکتینگ، میداند چگونه با استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ معما یا مساله کسبوکار را حل کند. بنابراین مدیر یا صاحب کسبوکار با اطلاعات اولیه که از مشاور دیجیتال مارکتینگ دریافت میکند قانع میشود تا حقالزحمه مشاور دیجیتال مارکتینگ را بپردازد.
- 3. داشتن بستر خبرنامه یا ایمیل مارکتینگ
برای اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعات منتشر شده توسط مشاور دیجیتال مارکتینگ لازم است به عنوان صاحب کسبوکار عضو خبرنامه مشاور دیجیتال مارکتینگ شوید.
- 4. بخش پرسشهای متداول
به عنوان صاحب کسبوکار دغدغههای بسیاری درباره فضای دیجیتال دارید که بایستی در بخش پرسشهای متداول وبسایت مشاور دیجیتال مارکتینگ به مواردی از آن پاسخ داده شده باشد یا شما را به مطالعه مقاله بیشتر یا رزرو وقت مشاوره سوق دهد. بخش سوالهای متداول میتواند علاوه بر متن، به صورت ویدئویی یا صوتی باشد تا برای انواع مصرفکننده محتوا با سلایق محتوایی متفاوت اطلاعات مورد نظر قرار گیرد.
- 5. ارزش پیشنهادی ویژه
-
هز مشاور دیجیتال مارکتینگ با توجه به دانش، تجربه و فعالیت در صنایع مختلف یا حضور در کسبکارهای گوناگون نوع و طرز نگاه خاصی به فرآیند دیجیتال دارد. لازم است با توجه به نوع کسبوکار خود به مشاوری مراجعه کنید که تجربه و دانش مناسب از صنایع مختلف را دارد. حتی مشاور دیجیتال مارکتینگ با توجه به اندازه سازمانهایی که برای مشاوره به مدیران ارشد یا مدیران عامل مراجعه کرد نوع برخورد و نگاه متفاوتی دارد.
برای شناخت بهتر مشاور دیجیتال مارکتینگ حتما به وبسایت وی مراجعه کنید تا تمایز وی را در آنجا مشاهده کنید و ارزش پیشنهادی وی را دریافت کنید.
- 6. وبسایت حرفهای
-
از یک مشاور دیجیتال مارکتینگ انتظار یک وبسایت حرفهای برای صاحبین کسبوکار و مدیرانی که به دنبال چنین فردی هستند هست. وبسایت مشاور دیجیتال مارکتینگ نشانه بهرهگیری وی از تیم حرفهای دیجیتال مارکتینگ هست که همین تیم میتوانند خدمات طراحی وبسایت و سئو را برای مراجعهکننده مشاور دیجیتال مارکتینگ انجام دهند.