قیمت سئو
لیست قیمت و تعرفه انجام سئو وبسایتهای تجاری و فروشگاهی
مرحله اول - مشاوره
- شناخت فضای کسب و کار
- تجزیه و تحلیل وضعیت فعلی سایت
- تحلیل رقبا
- ارائه پروپوزال سئو
4 جلسه 90 دقیقهای
4 میلیون تومان
ماه اول
مرحله دوم - استراتژی
- شناخت اهداف کسب و کار
- تحلیل پتانسیل سئو
- تعیین اهداف درآمد سازی
- استخراج کلمات کلیدی اصلی پولساز
2 جلسه 120 دقیقهای
5 میلیون تومان
ماه دوم
مرحله سوم - فاز اجرایی
- مشاوره راهبردی و تعیین استراتژی سئو
- نظارت بر اجرای سئو تکنیکال
- نظارت بر اجرای سئو داخلی
- نظارت بر اجرای سئو خارجی
در حدود 20 ساعت در ماه
25 میلیون تومان
از ماه سوم تا 6 ماه بعد
توضیحات تعرفه سئو سایت
مرحله اول - مشاوره سئو
-
شناخت کسب و کار
عقیده تخصصی ما این است که هر کسب و کار ابتدا با دیدگاه و نظرات شخصی مدیر یا مدیران آن کسب و کار ایجاد و درحال گسترش است، بنابراین شناخت نوع کسب و کار نیاز هر نوع مشاورهای خواهد بود.
-
تجزیه و تحلیل وضعیت فعلی سایت
معمولا کسب و کارها در این مرحله یا دارای وبسایت هستند یا هنوز سایتی متناسب با نیازهای خود طراحی نکردهاند، که نیازمند به طراحی سایت سئو محوراست. و اگر قبلا طراحی شده باشد نیاز به برسی وضعیت فعلی سایت در موتورهای جستجو است.
-
تحلیل رقبا
در کسب و کارهای رقابتی همواره نیاز به بررسی وضعیت فعلی رقبا اینترنتی و حتی غیر اینترنتی هستیم تا پتانسیل پیشرفت فضای کار و حتی احتمالات ورود رقبای غیر اینترنتی به فضای سایت داری هم دیده شود.
-
ارائه پروپوزال سئو
در این مرحله نتایج بررسی شده سئو تکنیکال، سئو داخلی و سئو خارجی در قالب پروپوزال سئو ارائه خواهد شد.
مرحله دوم - استراتژی سئو
-
شناخت اهداف کسب و کار
شناخت اهداف بلند مدت و بیزینس پلن هر کسب و کار برای تعیین کلمات کلیدی مناسب و صفحات هدف مورد بررسی قرار گرفته میشود.
-
تحلیل پتانسیل سئو
اینکه کسب و کار مورد نظر در فضای اینترنت چقدر پتانسیل پیشرفت و یا شانس رقابت بین رقبای خود را دارد مورد بررسی قرار میگیرد.
-
تعیین اهداف درآمد سازی
تشخیص محصولات، خدمات یا ارزشهای متناسب با کسب و کار برای انجام مراحل سئو از مهمترین اهداف سئو وبسایتهای تجاری است.
-
استخراج کلمات کلیدی اصلی پولساز
یکی از مراحل اجرای سئو، تحقیق کلمات کلیدی است، اما در این مرحله کلمات کلیدی اصلی که بیشترین ورودیهای درآمدزایی است را باید استخراج و مورد بررسی قرار بدهیم.
مرحله سوم - مرحله اجرایی سئو
این مرحله با توجه به شرایط موجود بودن افراد خبره و متخصص در کسب و کار تعیین خواهد شد.
برای انجام مراحل سئو، نیاز به افرادی در موقعیتهای مختلف هستیم که با توجه به پتانسیل کسب و کار و افراد فنی باید وظایف تیمها تعریف شود.
-
مشاوره راهبردی سئو
در کسب و کارهایی که نفرات فنی و متخصص در فاز اجرایی مانند وبمستر سایت، گرافیست، تولید محتوا (متن، تصویر، ویدیو) میتوان فقط به صورت مشاورهای در کنار این افراد و تیمها قرار گرفت.
-
اجرای سئو تکنیکال
برطرف سازی مشکلات فنی وب سایت در این مرحله انجام خواهد شد.
-
اجرای سئو داخلی
انجام مراحل ساخت صفحات، مقالات، لینکسازی و وارد کردن متا دیتاها در این مراحل انجام خواهد شد.
-
اجرای سئو خارجی
اجرای لینکسازی های خارجی و انجام فعالیت در شبکههای مجازی و بسترهای دیگر به غیر از وبسایت انجام خواهد شد.